Θεσσαλονίκη: Σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ από το Διεθνές Πανεπιστήμιο και τον Οργανισμό Τουρισμού

14:30 - 06/12/2019

Ξεκίνησαν πυρετωδώς οι εργασίες για την ανάπτυξη του στρατηγικού σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, που ανέλαβε να εκπονήσει το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού «TourLab» του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Σχετικό σύμφωνο συνεργασίας είχε υπογραφεί στην επίσημη τελετή εγκαινίων της 35ης Διεθνής Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia από την Πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κυρία Βούλα Πατουλίδου, και τον Κοσμήτορα της Σχολής Οικονομίας και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος καθηγητή Ευάγγελο Χρήστου, παρουσία του Υπουργού Τουρισμού κυρίου Χάρη Θεοχάρη

Διαβάστε Περισσότερα στο thestival.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ thestival.gr

Δ. Νεάπολης – Συκεών: Με 143 μονάδες ενισχύθηκε η Δημοτική Τράπεζα Αίματος

Ένα αφιέρωμα στον δημιουργό Μανώλη Ρασούλη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Γιατί δεν πρέπει να τον αφήνετε μόνο του τον σκύλο σας στην ακρογιαλιά

Δωρεάν εξετάσεις για την πρόληψη της οστεοπόρωσης στον Δ. Πυλαίας- Χορτιάτη

H "Μήδεια" του Μποστ έρχεται στο Θέατρο Γης

Μουσικό ταξίδι με την Γλυκερία στο Ωραιόκαστρο