Η καταγραφή της διδαχθείσας ύλης δεν αποτελεί πάντα αξιόπιστο παράγοντα για την μαθησιακή και διδακτική πορεία του μαθήματος

11:25 - 24/03/2021

Γιάννης Καραγιάννης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών Δωδεκανήσου Η καταγραφή της διδακτέας ύλης, που έγινε πρόσφατα από τα σχολεία για όλες τις τάξεις των Γυμνασίων, των Γενικών Λυκείων  και ΕΠΑ.Λ. και για όλα τα μαθήματα δεν αποτυπώνει απαραίτητα από μόνη της τη διδακτική αποτελεσματικότητα, ούτε και τη μαθησιακή εικόνα των μαθητών. Παρόλα αυτά, η καταγραφή της ήταν προφανώς μια ορθή κίνηση, αν και καθυστερημένη χρονικά. Η ιδιαιτερότητα της τηλεκπαίδευσης, σε συνδυασμό με τον αποσυντονισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας , με το ανοιγοκλείσιμο των σχολείων,  φαίνεται να καθυστερεί σημαντικά τον μαθησιακό ρυθμό των μαθητών σε σχέση με τον αντίστοιχο ρυθμό που υπήρχε πριν ξεκινήσει η π

Διαβάστε Περισσότερα στο esos.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ esos.gr

Σ. Ζαχαράκη: Σύντομα η νέα ρύθμιση για τις μετεγγραφές φοιτητών τριτέκνων οικογενειών

Τελετή υποδοχής των πρωτοετών φοιτητών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο

Επίσκεψη των αρχών  του Πανεπιστημίου Κρήτης στην ανασκαφή στην Ακρόπολη της Ελεύθερνας

Κανονισμός Πρακτικής Άσκησης του ΑΠΘ

Ποιοι ορίστηκαν αναπληρωτές Διευθυντές/ες στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία κατά το διδακτικό έτος 2024-2025

 Σε πλήρη λειτουργία το Confucius Institute του ΠΑΔΑ