Η καταγραφή της διδαχθείσας ύλης δεν αποτελεί πάντα αξιόπιστο παράγοντα για την μαθησιακή και διδακτική πορεία του μαθήματος
11:25 - 24/03/2021
Γιάννης Καραγιάννης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών Δωδεκανήσου
Η καταγραφή της διδακτέας ύλης, που έγινε πρόσφατα από τα σχολεία για όλες τις τάξεις των Γυμνασίων, των Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ. και για όλα τα μαθήματα δεν αποτυπώνει απαραίτητα από μόνη της τη διδακτική αποτελεσματικότητα, ούτε και τη μαθησιακή εικόνα των μαθητών. Παρόλα αυτά, η καταγραφή της ήταν προφανώς μια ορθή κίνηση, αν και καθυστερημένη χρονικά.
Η ιδιαιτερότητα της τηλεκπαίδευσης, σε συνδυασμό με τον αποσυντονισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας , με το ανοιγοκλείσιμο των σχολείων, φαίνεται να καθυστερεί σημαντικά τον μαθησιακό ρυθμό των μαθητών σε σχέση με τον αντίστοιχο ρυθμό που υπήρχε πριν ξεκινήσει η π
Διαβάστε Περισσότερα στο esos.gr