Σε ποιες περιπτώσεις οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση από τα (καθυστερημένα) courier

23:22 - 22/12/2020

Είναι γεγονός πως λόγω του lockdown ο όγκος εργασίας στις εταιρίες ταχυμεταφορών έχει αυξηθεί, καθώς ο κόσμος καλείται να κάνει τις αγορές του πλέον ηλεκτρονικά, με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις, έως και ένα μήνα, στις παραδόσεις. Γι’ αυτόν τον λόγο, στην προσπάθεια ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού σε περίπτωση αθέτησης των υποχρεώσεων των εταιριών Κούριερ, η […]

Διαβάστε Περισσότερα στο irafina.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ irafina.gr

Ραφήνα: Βασιλόπουλος – “Η κα Τσεβά πέτυχε κάτι μοναδικό στην Ελλάδα, να παραιτηθεί η μισή παράταξη της”

Συναγερμός για φωτιά στον Βρανά Μαραθώνα!

Μαραθώνας: Αναβάλλεται η συναυλία των Locomondo – Τι θα γίνει με όσους αγόρασαν εισιτήρια

Μαραθώνας: Παντρεύεται αύριο ο αδελφός του Σάκη Ρουβά, Απόστολος!

Ραφήνα Πικέρμι: Αποκλειστικό! Ο Βασίλης Μοτσάκος θα ορκιστεί νέος δημοτικός σύμβουλος!

Ραφήνα: Χρ. Τσεμπέρης – “Πως θα συνταχθεί ο προϋπολογισμός μετά την παραίτηση Ψωμά; Δεν “κλείνει” ούτε με θαύμα!”