Σε ποιες περιπτώσεις οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση από τα (καθυστερημένα) courier
23:22 - 22/12/2020
Είναι γεγονός πως λόγω του lockdown ο όγκος εργασίας στις εταιρίες ταχυμεταφορών έχει αυξηθεί, καθώς ο κόσμος καλείται να κάνει τις αγορές του πλέον ηλεκτρονικά, με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις, έως και ένα μήνα, στις παραδόσεις. Γι’ αυτόν τον λόγο, στην προσπάθεια ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού σε περίπτωση αθέτησης των υποχρεώσεων των εταιριών Κούριερ, η […]
Διαβάστε Περισσότερα στο irafina.gr