Σε ποιες περιπτώσεις οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση από τα (καθυστερημένα) courier

23:22 - 22/12/2020

Είναι γεγονός πως λόγω του lockdown ο όγκος εργασίας στις εταιρίες ταχυμεταφορών έχει αυξηθεί, καθώς ο κόσμος καλείται να κάνει τις αγορές του πλέον ηλεκτρονικά, με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις, έως και ένα μήνα, στις παραδόσεις. Γι’ αυτόν τον λόγο, στην προσπάθεια ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού σε περίπτωση αθέτησης των υποχρεώσεων των εταιριών Κούριερ, η […]

Διαβάστε Περισσότερα στο irafina.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ irafina.gr

Reuters: Η Ελλάδα εξετάζει την αγορά αμερικανικών drones-καμικάζι

Νέες κυκλοφορίες από τις εκδόσεις Ψυχογιός

Ξενοδόχοι: Όχι στα Τέλη… χωρίς ανταποδοτικότητα

Αυτή είναι η παράβαση που κάνουμε όλοι στο φανάρι – Το μεγάλο λάθος και το τσουχτερό πρόστιμο

Ανοίγει η αυλαία του διεθνούς Φεστιβάλ Φιλίας, Πολιτισμού και Γαστρονομίας του Fethiye και ενώνει τις δύο πλευρές του Αιγαίου

Αυτά είναι τα κρυφά «όπλα» της Ελληνικής Αστυνομίας