Η Τράπεζα Θεμάτων και ο παιδευτικός ρόλος του Λυκείου
07:27 - 19/12/2020
Ησυστηματική εκπαιδευτική έρευνα και η κοινωνική κριτική διαπιστώνουν χωρίς επιφυλάξεις ότι το Λύκειο ως εκπαιδευτική βαθμίδα «νοσεί». Συγκεκριμένα επισημαίνεται ότι το Λύκειο έχει παύσει να συνιστά συντελεστή παροχής γενικής μόρφωσης και υπηρετεί, όχι πάντα επιτυχώς, την προετοιμασία των μαθητών και των μαθητριών για τη συμμετοχή στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Αποδίδεται, δηλαδή, στο Λύκειο στενός, εξειδικευτικός ρόλος […]
Διαβάστε Περισσότερα στο tovima