Δήμος Καισαριανής: Ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών κατά τη διάρκεια της καραντίνας
13:13 - 30/11/2020
Ο Δήμος Καισαριανής, στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης του COVID-19 και με στόχο την κατά το δυνατόν απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Δημοτικές Υπηρεσίες, καλεί τους πολίτες να αξιοποιήσουν τις διαθέσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες αλλά και τους ειδικούς τηλεφωνικούς αριθμούς προκειμένου να εξυπηρετηθούν, περιορίζοντας την μετακίνηση τους. Α) Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες: Αιτήματα για Βοήθεια στο Σπίτι […]
Διαβάστε Περισσότερα στο otavoice.gr