Κορονοϊός: Αυξήθηκαν κατά 17,1% οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown
21:42 - 24/11/2020
Κορονοϊός: Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων…
Διαβάστε Περισσότερα στο NewsBomb
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Αυξημένες κατά 17,1% οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στο lockdown - Τι αγόρασαν οι Έλληνες
Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη...
Διαβάστε το στο ZouglaΑυξημένες κατά 17,1% οι πωλήσεις των σουπερμάρκετ
Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.
Διαβάστε το στο in.grLockdown: Αυξημένες κατά 17,1% οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα της νέας καραντίνας
Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη...
Διαβάστε το στο Newsbeast.grΑυξημένες κατά 17,1% οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown
Ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες
Διαβάστε το στο thebest.grΑύξηση κατά 17,1% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του lockdown
Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown την εβδομάδα δηλαδή, που τελείωσε στις 15/11 σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.
Διαβάστε το στο naftemporiki.grΑύξηση 17,1% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του lockdown
Tα προϊόντα που είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen
Διαβάστε το στο lifo.grNielsen: Αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown
Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen. Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης […]
Διαβάστε το στο mononews.grΑύξηση 17% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του lockdown
Τι έδειξαν τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen
Διαβάστε το στο news.grΑυξημένες κατά 17,1% οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown
Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα…
Διαβάστε το στο politik.grΑυξημένες κατά 17,1% οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown
Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ.
Διαβάστε το στο analitis.grΚορονοϊός: Αυξήθηκαν κατά 17,1% οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown
Κορονοϊός: Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen. Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά […]
The post Κορονοϊός: Αυξήθηκαν κατά 17,1% οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown appeared first on tromaktiko.
Διαβάστε το στο tromaktiko.gr