Σε αχαρτογράφητα νερά φυσικό και online εμπόριο

22:42 - 19/11/2020

Oι αλλεπάλληλες ανατροπές που βιώνει η αγορά εξαιτίας της πανδημίας δεν αφορά μόνο τα φυσικά καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων του χώρου του εμπορίου και των μικρομεσαίων επιχειρηματιών, αλλά αφορά και το ψηφιακό κανάλι. Όπως λένε οι γνώστες του χώρου, το δεύτερο lockdown και η ασταθής κατάσταση στην αγορά εργασίας μπορεί να επηρεάσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, που καλύπτουν τις ανάγκες τους από το ψηφιακό κανάλι σε αυτό το κρίσιμο διάστημα του τελευταίου τριμήνου που εμπεριέχει Black Friday, Cyber Monday αλλά και τις τελευταίες αγορές του έτους.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Ολοκληρώθηκε η «δίκη του αιώνα»

Θ. Κοντογεώργης: «Ευκαιριακές προτάσεις για τις τράπεζες ακούγονται ευχάριστα αλλά μπορεί να έχουν επιπτώσεις»

Αμύθητη η περιουσία του Άσαντ με εκτιμήσεις για 2 δισ. ευρώ και δεκάδες πολυτελή ακίνητα

Ισπανία: Γιατί ήταν η μόνη χώρα που έλειπε από τα θυρανοίξια της Νοτρ Νταμ;

Αυξημένες κατά 14% οι δαπάνες των τουριστών στην Ελλάδα: Ποιες χώρες συνεισφέρουν περισσότερο

Google: Αποκαλύπτει ένα «απίστευτο» τσιπ κβαντικού υπολογισμού