ΟΠΕΚΑ: Αλλάζει η εξυπηρέτηση του κοινού - Τα τηλέφωνα για ραντεβού
18:03 - 15/10/2020
Σε εφαρμογή το νέο σχέδιο εξυπηρέτησης των πολιτών από τον ΟΠΕΚΑ, λόγω κορονοϊού.Άλλαξε η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Ενημέρωσης που λειτουργεί στην Κεντρική Υπηρεσία του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) στην Αθήνα (Πατησίων 30).
Πλέον θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, σύμφωνα με την αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών, με θέμα «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορονοϊού».
Ειδικότερα, η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, τα τρέχοντα
Διαβάστε Περισσότερα στο ieidiseis.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
ΟΠΕΚΑ: Με ραντεβού η εξυπηρέτηση του κοινού στην Αθήνα
Η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας και τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα στον νομό Αττικής, ανακοίνωσε ότι η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Διαβάστε το στο efsyn.gr