Την προβολή της Θεσσαλονίκης μέσω των social media επιδιώκει ο δήμος με τον εορταστικό διάκοσμο
11:35 - 13/11/2019
Έναν εορταστικό σχεδιασμό που θα συνδυάζει μοντέρνα στοιχεία και τάσεις με τις κλασικές εικόνες της εορταστικής περιόδου που συχνά βλέπουμε σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις βάζει ως στόχο για φέτος η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπως εξήγησε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού - Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9 FM" η εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος, αρμόδια για θέματα τουρισμού και διεθνών σχέσεων, Μαρία Καραγιάννη.
The post Την προβολή της Θεσσαλονίκης μέσω των social media επιδιώκει ο δήμος με τον εορταστικό διάκοσμο appeared first on analitis.gr.
Διαβάστε Περισσότερα στο analitis.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Θεσσαλονίκη: Την προβολή της πόλης μέσω των social media φιλοδοξεί να πετύχει η διοίκηση του κεντρικού δήμου με τον εορταστικό διάκοσμο
Έναν εορταστικό σχεδιασμό που θα συνδυάζει μοντέρνα στοιχεία και τάσεις με τις κλασικές εικόνες της εορταστικής περιόδου, που συχνά βλέπουμε σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις βάζει ως στόχο για φέτος η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπως εξήγησε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» η εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος, αρμόδια για […]
The post Θεσσαλονίκη: Την προβολή της πόλης μέσω των social media φιλοδοξεί να πετύχει η διοίκηση του κεντρικού δήμου με τον εορταστικό διάκοσμο appeared first on EL.
Διαβάστε το στο el.gr