Ξεκλείδωσε τη Ζωή: Καμπάνια Ευαισθητοποίηση για την Αιμορροφιλία

20:06 - 08/10/2020

«Ξεκλείδωσε τη Ζωή», ονομάζεται η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για την Αιμορροφιλία η οποία ξεκίνησε στις 11 Ιουνίου 2020, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών με στόχο να ενθαρρύνει τους ασθενείς με το μοναδικό τους αποτύπωμα να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» νέες δυνατότητες και εμπειρίες, ώστε  να ζουν το «σήμερα» πιο ελεύθερα

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Με μπλε χρώμα η Βουλή: Ευαισθητοποίηση για τη δυσλεξία

ΠολιτικήΥΓΕΙΑ  Με το σύνθημα "Δυσλ3ξία - Θείο Δώρο" φωταγωγήθηκε την Πέμπτη το Μέγαρο της Βουλής, τιμώντας την Ευρωπαϊκή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τη Δυσλεξία. Το σύνθημα "Δυσλ3ξία - Θείο Δώρο" ήταν σε συμβολικό μπλε-τιρκουάζ φόντο, ως ένδειξη στήριξης και ενθάρρυνσης της συνεχούς προσπάθειας των δυσλεξικών να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Δυσλεξίας και Διάσπασης Προσοχής, ένα στα δέκα παιδιά έχουν δυσλεξία, που έχει βιολογική και κυρίως κληρονομική αιτιολογία. ΒουλήδυσλεξίαευαισθητοποίησηHas video: Exclude from popular: 0

Διαβάστε το στο topontiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: ΟΤΕ και Τράπεζες «έριξαν» την Αθήνα

ALUMIL: Ενισχύει την παρουσία της στον Καναδά – Νέες συνεργασίες και συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα

Παρίσι: Επί ποδός 5.500 αστυνομικοί ενόψει του αγώνα Γαλλία – Ισραήλ

Θ. Σκυλακάκης στην COP29: Η αποτελεσματικότητα έχει απόλυτη προτεραιότητα στις πολιτικές μας για το κλίμα

ΕΠΟ: Πριμ και στον Μπάλντοκ

Τα 7 τατουάζ του νέου υπουργού Αμυνας του Τραμπ