2,29% των παραπόνων στο ΚΕΚΠΑ αφορά ασφαλιστικές υπηρεσίες

14:43 - 08/10/2020

27 καταγγελίες από τις συνολικά 1.179 που κατατέθηκαν στο πρώτο 8μηνο του 2020 στο ΚΕΚΠΑ αφορούσαν διαφορές σε ασφαλιστικές υπηρεσίες. Πρόκειται για το 2,29% των συνολικών καταγγελιών που έφτασαν στον φορέα. Όπως αναφέρεται To οχτάμηνο του 2020, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 1.179 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 81.527,67 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη […]

Διαβάστε Περισσότερα στο mikrometoxos.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ mikrometoxos.gr

Morgan Stanley για εξορυκτικούς κολοσσούς – Σταθερή άνοδος για την METLEN: Αναθεώρηση τιμής στόχου στα 47 Ευρώ

ΜΟΗ – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Νέα ενεργειακή μονάδα 877 MW στην Κομοτηνή

Απάτη σε βάρος του ΕΟΠΥΥ: Δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων των εμπλεκομένων

Συνελήφθη οδηγός ταξί με εικονικό ΑΦΜ – Αποκόμισε πάνω από 79.000 ευρώ

Τιμητική βράβευση του Γ. Χατζηθεοδοσίου από τα Who is Who International Awards

Άνοδος Bitcoin και Ethereum: Πάνω από $200 εκατ. εκκαθαρίσεις στην αγορά κρυπτονομισμάτων