ΣΥΡΙΖΑ: Ποια τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ για την ενημερωτική καμπάνια "Μένουμε Σπίτι"
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Ερώτηση 42 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ στην καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»
Μεταξύ άλλων ρωτούν εάν χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας, ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου
Διαβάστε το στο lifo.grΜαμουλάκης: Να δημοσιοποιηθούν τα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ για τις κυβερνητικές καμπάνιες
Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων
(ΑΚΕ) με θέμα «Κριτήρια για τη
χρηματοδότηση των ΜΜΕ για την
ενημερωτική́...
Διαβάστε το στο ekriti.gr