ΣΥΡΙΖΑ: Με ποια κριτήρια δόθηκαν τα χρήματα στα ΜΜΕ για τον κοροναϊό;

14:27 - 13/07/2020

Σαράντα δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν ερώτηση προς τον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ αρμόδιο για Θέματα Επικοινωνίας, Στέλιο Πέτσα, και τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, σχετικά με κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ για την ενημερωτική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι & Μένουμε Ασφαλείς»

Διαβάστε Περισσότερα στο in.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

ΣΥΡΙΖΑ για «Μένουμε σπίτι»: Με ποια κριτήρια δόθηκαν τα χρήματα στα ΜΜΕ;

Σαράντα δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν ερώτηση προς τον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ αρμόδιο για Θέματα Επικοινωνίας, Στέλιο Πέτσα, και τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, σχετικά με κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ για την ενημερωτική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι & Μένουμε Ασφαλείς»

Διαβάστε το στο tanea.gr

ΣΥΡΙΖΑ: Ποια τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ για την καμπάνια Covid-19;

Ερώτηση προς τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ, αρμόδιο για θέματα επικοινωνίας και ενημέρωσης, Στέλιο Πέτσα, και τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, κατέθεσαν 42 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με θέμα τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ για την ενημερωτική́ καμπάνια «Μένουμε Σπίτι - Μένουμε Ασφαλείς».

Διαβάστε το στο naftemporiki.gr

Ερώτηση 42 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ - «Με ποια κριτήρια δόθηκαν τα χρήματα στα ΜΜΕ για τον κορωνοϊό;»

Ο ΣΥΡΙΖΑ, φέρνει στη Βουλή την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», και συγκεκριμένα σαράντα δύο βουλευτές του, κατέθεσαν επίκαιρη ερώτηση προς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα, και τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα. Η ερώτηση των 42 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι” αφορά τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ. Οι βουλευτές ζητούν να πληροφορηθούν για “το ποια ήταν τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης, όπως για παράδειγμα ενεργές επιχειρήσεις”. Επίσης για το εάν χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας, ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου. Εάν αξιολογήθηκε η σειρά κατάταξης στις μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ψη

Διαβάστε το στο pronews.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ in.gr

Μαρκ Κονσουέλος: Ο πιο hot παρουσιαστής του κόσμου σύμφωνα με το PEOPLE στη νέα καμπάνια του Stuart Weitzman

Σακουλάκια νικοτίνης: Δημοφιλή, αλλά επικίνδυνα

Τσουκαλάς: Όποιος ξέρει λίγα οικονομικά καταλαβαίνει ότι η κυβέρνηση αποσκοπεί στη χειραγώγηση με ψέματα

Ανδρουλάκης: Είδε τη θεατρική παράσταση «Κανόνια και Τρομπέτες» – Ποιοι τον συνόδευαν

Τι αλλάζει στην παγκόσμια οικονομία – Πώς διαμορφώνεται το νέο μοντέλο

Τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Δύο χρόνια από τη θανατηφόρα παράσυρση της Έμμας – Συγκλονίζει η μητέρα της