Γιατί τα μεταχειρισμένα ΙΧ καταλήγουν στην Ελλάδα - Πολλά τα προβλήματα που δημιουργούν

10:23 - 29/06/2020

Οι εισαγωγές μεταχειρισμένων οχημάτων στην Ελλάδα έχουν δωδεκαπλασιαστεί την τελευταία εξαετία, καθώς η αγορά αυτοκινήτου κυριαρχείται από επιβατικά και ελαφρά φορτηγά που η υπόλοιπη Ευρώπη δεν τα θέλει λόγω των ρύπων τους. Από 6.280 το 2013 έφθασαν σε 71.095 το 2019 οι εισαγωγές των μεταχειρισμένων οχημάτων στη χώρα μας, ενώ οι προβλέψεις που είχαν γίνει πριν από την πανδημία του κορωνοϊού «μιλούσαν» για άλλες 80.000 εισαγωγές μες στο 2020. Στα ελαφρά φορτηγά, το 2019 εισήχθησαν 15.413 μεταχειρισμένα LCV, ενώ μόλις 7.972 καινούρια. Η μέση ηλικία των εισαγομένων μεταχειρισμένων επιβατικών είναι 10,6 έτη, με μόλις το 5,2% εξ αυτών να είναι τρέχουσας τεχνολογίας. Αυτό συνέβαλε ώστε  τα κυκλοφορούν

Διαβάστε Περισσότερα στο pronews.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ pronews.gr

Οι μουλάδες της Τεχεράνης «φλερτάρουν» με τον Μπάιντεν κατά της Ρωσίας! - Δεν δέχονται ρωσικό αίτημα για εγγυήσεις

Οι 5+1 τρόποι για να μη μαυρίζουν οι μπανάνες

Με αυτόν τον τρόπο θα διατηρήσετε τη φέτα για μήνες

Το καθεστώς του Κιέβου επιβεβαίωσε το θάνατο μέλους της διαπραγματευτικής του ομάδας: Αρνείται ότι τον εκτέλεσε

Πρόεδρος των Ελλήνων της Ουκρανίας: «Ο Πούτιν διαπράττει γενοκτονία κατά Ουκρανών και Ελλήνων»

Κορωπί: Άνοιξε νέος κύκλος ερευνών & καταθέσεων για την εξαφάνιση της Άρτεμις